czwartek, 23 kwietnia 2015

Księga I - Prolog

W KOLEJCE DO PIEKŁA
Księga I
Prolog


Clarissa Clary Fray
Nazywam się Clarissa Fray. Nie lubię, jak nazywają mnie pełnym imieniem, dlatego przyjaciele mówią mi Clary. Gdy byłam mała na moich oczach zamordowano moich rodziców, dlatego w wieku 10 lat zamieszkałam w sierocińcu. I od tego czasu śnią mi się dziwne rzeczy, jakby wizje, które chcą mi coś przekazać. Tylko co? Zwykle widzę dwie grupy ludzi. Po prawej istoty w czarnych strojach z dziwnymi znakami na ciele, po lewej istoty w czerwonych strojach, również z tymi samymi znakami, tyle że srebrnymi. Walczą ze sobą, a nad nimi czuwają anioły i demony. Sama nie wiem, co o tym sądzić. Najczęściej, żeby zaspokoić moją ciekawość tańczę i rysuję. To moje dwie największe pasje. Od dziecka się tym interesuję, a moja dwójka przyjaciół: Simon i Cecily mnie  w tym wspierają. Są dla mnie jak rodzeństwo i wiem, że nigdy mnie nie zawiodą, a ja mogę na nich liczyć. W każdej sytuacji.
.
W jednej chwili żyjesz swoim życiem, gdy nagle w drugiej odnajdujesz to prawdziwe ja. Jesteś zszokowana, ale dajesz radę i walczysz z tym, choć wiesz, że musisz się z tym pogodzić. Zaczynasz więc nowe życie... życie pełne tajemnic i dziwnych stworzeń, które tylko czekają, aż upadniesz. Poznaj historię 16-letniej nastolatki (historia inspirowana kultową serią "Dary Anioła"), która musi odnaleźć się w nowym świecie. Kto wie, co, lub kogo spotka na swej drodze? Czy los sprawi, że będzie szczęśliwa? Czy odnajdzie się w nowym towarzystwie? Czy znajdzie to, czego szuka? Czy znajdzie... miłość? 

Wstęp do nowej historii 16-letniej Clarissy. Mam nadzieję, że na razie wam się podoba :)!
Komentujesz - motywujesz <3

2 komentarze:

  1. Ja sama nie umiem pisać prologów ale ten jest w stylu opisowym i bardzo mi się podoba.
    Ps. Mam nadziej że się nie obrazisz jeśli dodam twój blog do polecanych!

    OdpowiedzUsuń
  2. A pokaż jak wygląda Jack o masz Clary a nie umiem znaleśćm Jacka i innych ( jak wyglądają )

    OdpowiedzUsuń