wtorek, 18 sierpnia 2015

LBA x2 + INFO O ROZDZIALE


Może wpierw informacja o rozdziale:
Jeśli wszystko dobrze pójdzie rozdział pojawi się już jutro :)

A teraz przejdźmy do nominacji:
Ada:
1. Co sądzisz o mojej twórczości? Masz jakieś uwagi, czy rady?
 Dobre pytanie. Przykro mi, ale dopiero dowiedziałam się o twojej twórczości. Po obejrzeniu zwiastuna stwierdziłam, że twój blog jest naprawdę dobry. Przyciąga mnie już sam jego wygląd, dlatego w wolnym czasie zacznę czytać twoje rozdziały. Kto wie? Może mi się spodobają. :)



2. Kiedy masz urodziny?
8 kwietnia :)
A w bonusie data imienin: 30 stycznia :D




3. Jakie jest twoje największe marzenie?

Moje marzenia są tajemnicą, mało osób o tym wie. Szczegółów nie podam, ale marzę o tym, by spotkać dwie osoby, które są mega ważne w moim życiu :)

4. Gdybyś miał/a jutro umrzeć co chciałbyś/chciałabyś wcześniej zrobić?
Spełnić wszystkie marzenia, które dotychczas uważam za niemożliwe do spełnienia. :)

5. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
Sama nie wiem, ale ostatnio ciągnie mnie do spaghetti :D


6. Jaki masz kolor oczu?
Zielony.

7. Masz jakieś pasje oprócz pisania? Jeśli tak, to jakie?
Rysowanie i taniec.

8. Kim chciałbyś/chciałabyś zostać w przyszłości?

Psychologiem. Jeśli to nie wyjdzie to prawnik, bądź adwokat.

9. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?

Bez wszystkiego. Czym byłoby życie, gdyby nie było np. lodówki? Wszyscy nie mielibyśmy gdzie trzymać mrożonek. I co wtedy? Śmierć z głodu, jak w Simsach :')

10. Jaki jest twój ulubiony smak lodów?
Truskawkowy, arbuzowy, jabłkowy i kawowy. Innych nie tknę, tak samo jak szpinaku, czy kalafiora :')


11. Opisz siebie w 5 słowach.

Realistka,
Kreatywna,
Zabawna,
Nieśmiała,
Introwertyczka. :)



Kolejna nominacja jest od Maji:
1. Co sądzisz o moim blogu? Czytasz, czy nie?
Przykro mi, ale nie. Nie czytam zbyt dużo fanfiction, wybacz. :(

2. Plan na idealny dzień?
Zawsze improwizuję, nigdy nie planuję. :)

3. Jaki jest twój ulubiony film?
"Ósmoklasiści nie płaczą", "7 dusz" i wiele, wiele innych. Ale głównie te wymienione wcześniej. :)

4. Do której klasy idziesz od września? A może, już nie do szkoły?
2 gimnazjum.

5. Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Dzwonek.
A tak serio to...
J. polski
 
6. Co jest dla ciebie najważniejsze?
Marzenia.


7. Twoje motto życiowe?
"Don't stop believing"
Z pl. Nigdy nie przestawaj marzyć.
 
8. Co jest według ciebie najważniejsze by osiągnąć sukces?
Wiara w to, co chce się osiągnąć. Po co coś robisz, jeśli wmawiasz sobie, że to się nie uda? Wierz. Spełnij to marzenie, wierząc w jego spełnienie. :)

9. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Może tym razem wypowiem się bardziej kreatywnie?
Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki, marzeń, słuchawek, telefonu, youtube'a, snapchata, facebooka, instagrama, tumblra, jedzenia, przyjaciół, rodziny, księżyca, słońca, deszczu, tęczy, lodów "kaktus" i ciepłych bluz z kapturami.

10. Co jest według ciebie najważniejsze przy prowadzeniu bloga?
Estetyka i regularność. :)

11. Ulubiona para z książek?

Clace


Dziękuję dziewczynom za nominacje z całego serduszka. Nominuję wszystkich blogowiczów, którzy to w tej chwili czytają. Mam nadzieję, że ktoś wykona swoje zadanie, przejmując ode mnie pałeczkę. :D

Moje pytania:
1. Film, który ostatnio obejrzał*ś?
2. Ulubiona piosenka z ostatniego tygodnia?
3. Kończą się wakacje. Jak je spędził*ś? Był*ś w jakiś szczególnych miejscach? Masz swoje 5 minut na podzielenie się swoimi przygodami. 
4. Jaki był twój pierwszy fandom, do którego wstąpił*ś? 
5. Czego boisz się najbardziej?
6. Kto jest twoim idolem? Poznał*ś tą osobę? 
7. Uprawiasz jakiś sport?
8. Kim chciałabyś/chciałbyś być na jeden dzień? Dlaczego?
9. Masz jakieś fandomowe rzeczy? Plakaty, wisiorki, naszyjniki? Cokolwiek? Pochwal się, wstawiając zdjęcie :D
10. Nagle budzisz się na bezludnej wyspie. Uświadamiasz sobie, że jesteś sam(a). Dookoła ciebie jest woda, gęsty las i opuszczona chatka. Gdzie idziesz?
Woda: wygląda na czystą, lecz w pobliżu kręcą się trujące meduzy i inne ryby. Nie brzmi to bezpiecznie.
Las: jest ciemno. Na ścieżce widać ślady, które wyglądają na świeże. Na drzewach widnieje zielona wydzielina, obok której jest jadowity wąż. Patrzy się prosto na ciebie. Widocznie ma na ciebie chrapkę.
Chatka: w środku zapalone jest światło, lecz odbija się w nim ogromny cień. Słyszysz dobiegające z niej krzyki i jęki. Wchodzisz?
11. Standardowo: biblioteczka! Wstaw zdjęcie swojego cennego zbioru. 

Pozdrawiam tych, którzy dotrwali do końca :D
Do zobaczenia już niebawem 8)  
 

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację :D Postaram się nie długo odpowiedzieć ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko pojawi się na twoim blogu daj mi znać ♥

      Usuń
  2. Kiedy rozdział? Miał być dzisiaj :c!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z powodu drobnych błędów technicznych rozdział przedłuży się do (mam nadzieję) jutra. :)

      Usuń
  3. Też lubię te smaki lodów, tylko nienawidzę kawowych. Fuj :p
    A tą tajemniczą osobą nie jest przypadkiem Jdabrowsky, hmm :D? Pozdrowionka, siostrzyczko ♥! Słuchaj,momoże jak skończysz to ff (nie ukrywajmy, nic nie trwa wieki) to zaczniesz pisać o Jasiu? Masz mega talent, a chciałabym przeczytać coś o nim z twojej bajki :D
    Rozważ to :)!
    Mój zielonooki Rudzielcu urodzony 8 kwietnia, moja bratnia duszo, czekam na rozdział ^^ ;*!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bingo, moja droga! I tak się właśnie składa, że mam w planach stworzenie o nim fanfiction. :) Ale ten pomysł wcielę w życie, gdy będę miała naprawioną matrycę w swoim laptopie. Pozdrawiam ♥!

      Usuń