piątek, 28 sierpnia 2015

Liebster Blog Award


Czyli przed zakończeniem historii mam szansę na ostatnie LBA? Świetnie!
Dziękuję z całego serduszka olkapq z bloga :)
A teraz przejdźmy do pytań :)

1. Dlaczego zaczęłaś pisać?
Szperając po internecie wpadłam na pomysł, by zacząć czytać jakieś FF o DA, więc wpisałam tagi i kliknęłam na pierwszą lepszą stronę. Po przeczytaniu kilku rozdziałów zaczęłam tworzyć własną historię, która o dziwo spodobała się dużej ilości osób :D
Nic wielkiego, zwykła inspiracja :)

2. Jakie jest, lub są twoje hobby?
Prócz pisania kocham jeszcze rysować, czytać książki (na które ostatnio nie mam czasu) i śpiewać (choć przypomina to krzyki godowe wieloryba).

3. Jak sama oceniasz swoje opowiadanie?
Jako sposób pisania nie bardzo mi się podoba, ale nie potrafię tego zmienić.
Ale jeśli miałabym oceniać po fantastyce (która w porównaniu do blogów, które czytam/czytałam jest na wysokim poziomie) to daję sobie 7 :D

4. Czy potrafisz ocenić siebie? 

Mam do siebie dystans, więc:
Wygląd: 5/10
Charakter: 10/10 (dlaczego? jestem sobą - po prostu :D)

5. Jak myślisz, która ekranizacja książki była najlepsza?
Sama nie wiem... "Dary Anioła: Miasto Kości" jako film bardzo mnie urzekł, ale po przeczytaniu książki trochę się na nim zawiodłam, więc może "Love, rosie"?

6. Który zespół lubisz najbardziej i dlaczego?
Rzadko się zdarzy, że słucham jakiegoś zespołu. Zwykle typuję w wokalistach.
Ale lubię słuchać 1D i 5sos :)

7. Ekstrawertyk vs Introwertyk?
Introwertyk ponad wszystko.

8. Wolisz być popularna i mieć mnóstwo fałszywych przyjaciół, czy byś "normalna" i mieć dwóch, godnych zaufania przyjaciół?
Po co komu popularność, skoro "przyjaciele" rozmawiając z tobą wciskają ci same kity?
Jestem normalna i mam garstkę naprawdę zajebistych przyjaciół, których nigdy nie chcę stracić :)
I tego się trzymam.

9. Jak oceniasz swój wygląd?
Niska, grube nogi, talii osy nie mam...
Powiedzmy, że tak 5/10 :)

10. Gdzie chciałabyś mieszkać?
Paryż, Nowy Jork.
Ewentualnie Warszawa, bo to w końcu Polska, a sądząc po moich zdolnościach za granicę nigdy nie pojadę. :')

11. I co tak naprawdę myślisz o moim blogu? Co powinnam zmienić?
Przykro mi, ale na twój blog trafiłam dopiero teraz :(
Ale ma ciekawy wygląd :)

To by było na tyle, całe 11 pytań ^^
CO DO ROZDZIAŁU TO JAK WSZYSTKO DOBRZE PÓJDZIE POWINIEN POJAWIĆ SIĘ DZIŚ :)!

Nikogo nie nominuję :)
Do zobaczenia, kochani <3! 
 

1 komentarz:

  1. Piękne zdjęcie *-*
    Ja tam twoje opowiadanie oceniam ∞/10 <3 Pod każdym względem piszesz zajebiście i nie wiem co ci się nie podoba ;-;
    A! I kocham cię jeszcze bardziej za 1D i 5sos <3333
    W ósmym pytaniu się pokrywamy. :)
    A w Paryżu też chcę zamieszkać <3
    No to ja czekam na rozdział, do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń