czwartek, 2 lipca 2015

CZWARTE LBA!



Za nominację chciałabym podziękować Veronice. Jest to już czwarta nominacja na moim blogu i nigdy nie spodziewałabym się, że zajdę aż tak daleko. Od samego początku założenia bloga Veronice, ale i też pozostałym za to, że czytacie i komentujecie moje rozdziały, bo to naprawdę podtrzymuje mnie na duchu, że jednak warto pisać dalej.
marzyłam o tym, bym kiedyś odpowiedziała na te 11 pytań. A teraz odpowiadam na nie już czwarty raz. Naprawdę dziękuję nie tylko
Także bez dalszego marudzenia zapraszam do czytania, a na końcu mała ciekawostka co do kolejnego rozdziału :)


1) Trzy ulubione przedmioty szkolne?
J. polski, angielski, geografia :)

2) Jaki jest twój ulubiony słodycz?

Żelki :")

3) Jesteś sobą czy "zakładasz maskę"?
Zawsze jestem sobą. Nigdy nikogo nie udaję, bo po co? Przecież niedługo i tak to by wyszło na jaw.
"Im bardziej starasz się stłumić swoją prawdziwą naturę tym większą ma ona nad tobą władzę. Bądź sobą".

4) Ulubiona dyscyplina sportowa?
Nie uprawiam sportu.
Ewentualnością jest rower, rolki i łyżwy - czyli coś co kocham całym sercem.

5) Ktoś wie o twojej twórczości pisarskiej?
Rodzice, którzy zawsze mnie wspierają i dwójka przyjaciółek :).

6) Umiesz/Uczysz się grać na jakimś instrumencie?
Uczę się grać na gitarze...
ale gram na nerwach :D

7) Skąd bierzesz inspirację/wenę na pisanie?
Sama do mnie przychodzi. Zwykle, gdy w głowie mam kompletną pustkę siadam (jak co wieczór) w oknie i wpatruję się w niebo. Wiem, że ktoś bardzo bliski memu sercu patrzy na mnie i wie, co robię i co myślę. I to mnie inspiruje.
Ale zwykła wiara w siebie też pomaga nabrać weny :D

8) Twoja ulubiona bajka Disneya z dzieciństwa? Dlaczego?
"Kubuś Puchatek" i "Myszka Miki".
Nie wiem, dlaczego. Byłam dziwnym dzieckiem, więc oglądałam dziwne bajki. Wszystko się pokrywa, prawda :D?

9) Masz możliwość w tej sekundzie wybrania dla siebie zawodu (który w stu procentach będziesz mieć), jaki wybierasz?
Psycholog. Jest to zawód, który w przyszłości chciałabym posiadać.
Jakby się nie udało wybieram prawnika/adwokata.
Przynajmniej takie są moje plany na przyszłość w tym czasie, bo jutro mogę pragnąć zostać dekoratorem wnętrz, policjantką, fryzjerką... itd.

10) Trzy rzeczy (mogą to być meble, a także pomieszczenia :)), które ma twój wymarzony dom (lub willa/rezydencja - jak kto woli XD)?
Pomieszczenia:
- biblioteka
- taras
- sypialnia
Meble:
- półki na książki
- laptop
- łóżko z baldachimem

11) Masz do wyboru skok na bungee lub ze spadochronu, co wybierasz (odpowiedź "nic" się nie liczy :D)?
Skok ze spadochronem. Jest to jedno z moich najważniejszych marzeń, które chcę spełnić. Do skoku na bungee nie jestem zbytnio przekonana, zawsze lina może się zerwać, a ja spaść na ziemię z kilku...dziesięciu (?) metrów. Widoki może i gwarantowane, ale na co mi to, jakbym wiedziała, że za kilka sekund zetknę się z ziemią i umrę, nie żegnając się z bliskimi?



Zanim nominuję kilka blogów chciałabym wspomnieć o tym, że nowy rozdział pojawi się dzisiaj wieczorem w godzinach 20-21 :)

NOMINUJĘ:
http://alexxxowe-twory.blogspot.com/
http://piekielnaopowiesc.blogspot.com/
http://bo-kochac-to-niszczyc.blogspot.com/
http://nocnilowcy.blogspot.com/


PYTANIA DO WYTYPOWANYCH WYŻEJ BLOGÓW:
1. Jaką moc chciałabyś posiadać?
2. Masz w życiu jakiś cel (praca, hobby, szkoła) do którego dążysz? Jaki to cel i jak ci idzie?
3. Jakie cechy najbardziej cenisz w ludziach? Wymień ich 5 i krótko opisz.
4. Czy kiedykolwiek byłaś czymś zafascynowana w przeszłości, co uważasz za błąd?
5. Miasto, czy wieś? Dlaczego?
6. Zbierasz pamiątki rodzinne i z wyjazdów?
7. Gdybyś miała na to wpływ to do jakiej narodowości byś należała?
8. Posiadasz pasje nie związane z blogowaniem, czytaniem i pisaniem? Jakie?
9. Do jakiego filmu/książki lubisz wracasz (to pytanie liczy się tylko wtedy, gdy dany film/książkę obejrzałaś/przeczytałaś więcej niż dwa razy :D)?
10. Czy grasz w gry komputerowe? Jaka jest twoja ulubiona i jak długo w nią grasz?
11. Wygrywasz w lotka. Na co wydajesz pieniądze?

To wszystko. Do zobaczenia wieczorem w rozdziale 10, kocham was :)!

1 komentarz:

  1. Gdybym ja odpowiadał na te pytania miałbym podobne odpowiedzi do twoich :)
    Uprzedzając twoje pytanie o "odpowiadał" i "Miałbym" - tak, jestem chłopakiem, który ma zaledwie szesnaście lat. Pozdrawiam gorąco :)
    I życzę weny, mam nadzieję, że nie opuścisz nas znów na kilka dni :(
    /Karol

    OdpowiedzUsuń