sobota, 11 lipca 2015

LIEBSTER BLOG AWARD x2


Serdecznie dziękuję Veronice i Paulinie za nominacje. Jesteście strasznie kochane <3
Jest mi bardzo miło, że moje rozdziały się wam podobają na tyle, by nominować mnie do LBA (razem mam ich już... 6?)
Przejdźmy wpierw do pytań od Veronici:

1) Jak nazywałaby się wymyślona przez ciebie marka ubrań?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam... zwykle chciałam posiadać własną kawiarnię, którą nazwałabym "PARYŻANKA", ale marka ubrań?
Pierwsze, co mi przyszło do głowy to "ORLEN"... ale to stacja benzynowa :')
OK!
"Merry Production" XD

2) Do czego masz słabość?

Słodycze, internet, telefon, laptop, pisanie opowiadań, czytanie książek, słuchanie muzyki, rysowanie, taniec, oglądanie filmów...
Mam wymieniać dalej?

3) Jaki smak/ współgra/ją z twoim charakterem?

Słodko-kwaśny :D

4) Czego najbardziej nie lubisz robić? Dlaczego?

Nauka! Boże, jak ja tego nie cierpię...
Albo sprzątanie...
Po ch*j mam sprzątać pokój, jak mi to nie przeszkadza? Nie jestem uczulona na kurz, a porządek... materialny (?) mam zawsze.

5) Jakich dwóch języków chciałabyś się w pełni nauczyć?

Z angielskim idzie mi w miarę dobrze, jednak chciałabym się trochę w nim podszkolić.
Także angielski i... FRANCUSKI!
Zawsze marzyłam o wyjeździe lub nawet zamieszkaniu w Paryżu, dlatego wypadałoby znać ich język, prawda?

6) Jaka kuchnia najbardziej przypadła ci do gustu?

Kuchnia włoska... lub po prostu polska.
Ale jeśli miałabym być szczera to...
WŁOSKA, FRANCUSKA, GRECKA i HISZPAŃSKA. <3

7) Jakie są twoje trzy ulubione lody?

Smaki:
- truskawka
- arbuz
- banan
A jeśli chodzi o... rodzaj? To:
- KAKTUS
- KAKTUS
- KAKTUS
Ewentualnie TWISTER.

8) Pikantne czy łagodne?

Łagodne. Mam po prostu uczulenie na zbyt pikantne produkty ;-;

9) Trzy cechy, które ma twój wymarzony partner?

Musi być:
- opiekuńczy
- odważny
- delikatny
- romantyczny
- szczery
Musi być po prostu Jace'em... albo Willem <3

10) Gdybyś mogła spędzić miesiąc w innej epoce historycznej, jaki by to był czas/wiek? Dlaczego?

Zawsze marzyłam, by żyć w czasach XIX/XX wieku.
Jakoś czytając Diabelskie Maszyny zafascynowała mnie tamta tematyka.
"Panienko"
"Paniczu"
Wow. :D
I te suknie *-*

11) DARMOWY pakiet, w którym jest APPLE komputer, tablet i telefon czy może bon 6000 zł na książki do księgarni?

No to dowaliłaś...
Przepraszam książkoholicy, ale chyba wybiorę zestaw APPLE.
Jak już wiecie:
Laptop mi się zepsuł. A głównie zbiła matryca, także laptop APLLE... wow.
Drugą sprawą jest telefon, który mi się zaczyna psuć. Ma lekko zbitą szybkę oraz porysowaną płytkę.
I trzecia sprawa... tablet. Urządzenie, którego nigdy nie miałam, a które przyda mi się na różne wyjazdy.
Także książki są bardzo ważne w moim życiu, ale jednak to... nie. Nie zrezygnowałabym z tego.


 
A teraz pytania od Pauliny:
1. Od jak dawna prowadzisz bloga?
To pytanie już raz się pojawiło, ale odpowiem znów.
Bloga prowadzę dokładnie od 23.04.2015 :).

2. Jaką książkę ostatnio przeczytałeś?

Mechaniczna Księżniczka <3
Ryczałam jak głupia...
SPOILER!
Will [*] :'(

3. Co jest twoją motywacją?

Może nie "co", lecz "kto".
Zawsze, gdy nie mam humoru czytam sobie coś, co kiedyś napisał mój idol. Nastoletni chłopak, który wiele zmienił w moim życiu, ale to nie historia na bloga tego typu :D
Dziękuję mu za wszystko i pisałam to już wiele razy na ASKU, na którego serdecznie zapraszam :)!

4. Co cię najbardziej cieszy w blogowaniu?

Każdy komentarz, który dostaję. Każda wiadomość na fb. Wszystko. Nigdy nie sądziłam, że ten blog kiedyś rozwinie się do takiego stopnia, a jednak.
Dziękuję za wszystko, Nefilim! <3

5. Ulubiony film?

"Ósmoklasiści nie płaczą" - POLECAM!

6. Ulubiona książka?

"Mechaniczna Księżniczka"<3
Mam aktualnie książkowego kaca, także wybaczcie. Przez najbliższy tydzień to będzie moja ulubiona książka :D

7. Ulubiony gatunek muzyczny?

Słucham tego, co wpadnie mi w ucho :)

8. Ulubiona postać książkowa/filmowa?

Książkowa:
Will Herondale - Diabelskie Maszyny
Filmowa:
Jamie Campbell Bower jako Jace Wayland - Dary Anioła

9. Twoje największe marzenie?

Jestem typem dziewczyny, która wierzy w to, że gdy się zdradzi komuś swoje marzenia stracą one swoją wartość, dlatego ich tu nie wyjawię. Ale sądząc po pytaniu 3... Jdabrowsky. Youtuber. Już wiecie?

10. Jakie miasto chciałabyś odwiedzić?
Paryż <3


Jeszcze raz dziękuję za te nominacje, ja dziś nie mominuję nikogo, bo biorę się za pisanie rozdziału dla was :)
Nie obiecuję, że będzie dziś wieczorem, ale jutro... kto wie? :D
Do zobaczenia!

1 komentarz:

  1. Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział <33
    Oby był dziś :C

    OdpowiedzUsuń