niedziela, 5 lipca 2015

INFORMATION!

Kochani! Jest mały (czyt. duży) problem z laptopem, więc rozdziałów nie będzie przez dłuższy okres czasu. Będę starać się coś napisać na taty komputerze, także nie wszystko stracone :)
Boję się tylko o to, że stracę swój folder, w którym miałam dosłownie wszystko.
Mam jeszcze małą prośbę: byłby ktoś tak miły i napisał mi w komentarzu ile mniej więcej będzie kosztować wymiana ekranu w laptopie? (oczywiście niech piszą tylko ci, którzy są obeznani w tych sprawach, a resztę proszę o małe pocieszenie) :')
Dziękuję za uwagę, przepraszam i do zobaczenia! Kocham was ♥!

5 komentarzy:

  1. Nie martw się. Wiem jestem mega pocieszycielem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mart sie poczekamy ;) A jeśli chodzi o ekran w laptopie (jeśli chodzi o matryce) to ja płaciłam 250 zł za wymianę :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiadomo, że poczekam, bo dla twoich rozdziałów na tym blogu WARTO<3 Chciałabym cię również nominować do LBA! Jak już będziesz mogła, to odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://szczescieprzypadek.blogspot.com/2015/07/lba-1.html?m=1 Zostałaś nominowana na moim blogu do LBA :) ps. Zapraszam do czytania mojego bloga :) nowy rozdział już jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat, gdy skończyłam czytać wszystkie twoje rozdziały od początku (tak, jestem nowa :D) dodałaś tego posta... nie wierzę :O
    Ale muszę jakoś wytrzymać, trudno.
    Dla twoich rozdziałów i sposobu pisania WARTO <333
    Ja za swoją matrycę płaciłam ok. 300 zł.
    I mam nadzieję, że laptop niedługo będzie naprawiony, a rozdziały wrócą <3!

    OdpowiedzUsuń